کادایف
آخرین آمارهای كرونا در ایران اعلام شد

2566 مبتلا شدن و 154 قربانی طی شبانه روز گذشته

2566 مبتلا شدن و 154 قربانی طی شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای ۲۵۶۶ مورد جدید به كرونا در كشور اطلاع داد.


به گزارش کادایف به نقل از ایسنا، دکتر لاری در بیان آخرین آمارهای کرونا در کشور اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۱۳ تیر ۱۳۹۹ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۴۸۳ مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.
وی اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خویش را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.
لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۹۶ هزار و ۴۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: ۳۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همینطور تا کنون یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه استانهای خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، اظهار داشت: استانهای تهران، فارس، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان و البرز در وضعیت اخطار قرار دارند.
لاری همینطور با تاکید به استفاده از ماسک در بین جامعه، اظهار نمود: آمار مبتلایان کووید۱۹ در دنیا از ۱۱ میلیون نفر فراتر رفت که بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، ۶۰ درصد از مبتلایان مربوط به یک ماه اخیر بوده است.




منبع:

1399/04/13
22:33:16
5.0 / 5
1312
تگهای خبر: بهداشت , بیماری , كرونا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
کادایف kadaif

کادایف kadaif