کادایف
معاون درمان مستقیم تامین اجتماعی خبر داد:

پرونده الكترونیك برای بیماران مزمن تشكیل می گردد

پرونده الكترونیك برای بیماران مزمن تشكیل می گردد

كادایف: تهران - ایرنا - معاون اداره كل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: پرونده الكترونیك بیماران مزمن در مراكز درمانی ملكی تامین اجتماعی تشكیل می گردد و نظام ارجاع ویژه ای هم برای این گروه از بیماران بوجود آمده است.


به گزارش روز یكشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، سیدمجید صادقی راد تصریح كرد: به همین منظور نظام ارجاع و پرونده الكترونیك برای مبتلایان به بیماری های اعصاب و روان، قلب و عروق، فشار خون و دیابت، در مراكز درمانی تامین اجتماعی به ارجا درمی آید.
وی خاطرنشان كرد: در مراكز درمانی سازمان تامین اجتماعی برای مبتلایان به بیماری های دیابت، فشار خون، بیماری های مزمن اعصاب و روان و بیماری های مزمن قلبی و عروقی پرونده الكترونیك تشكیل می گردد و مقرر است این پرونده ها برای سایر بیماران هم به مرور تشكیل گردد.
صادقی راد ادامه داد: درحال حاضر تمامی مراكز درمانی تامین اجتماعی برای بیماران مبتلا به این چهار دسته از بیماری ها پرونده الكترونیك تشكیل می دهند و تابحال بیش از ۶۰۰ هزار پرونده الكترونیك تشكیل شده است.
وی تصریح كرد: تشكیل پرونده برای این بیماران از سال ۹۴ شروع شده است و از ابتدای سال جاری هم پرونده ها به صورت الكترونیك درآمده و پیش بینی می گردد طی ماه های آینده تا حدود یك میلیون و 500 هزار نفر از بیماران مبتلا به این چهار گروه از بیماری ها در مراكر درمانی تامین اجتماعی دارای پرونده الكترونیك باشند.
معاون اداره كل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی تصریح كرد: پرونده پزشكی مربوط به بیماری های مزمن این افراد در سامانه مربوطه ثبت شده و در تمامی مراكز درمانی سازمان تامین اجتماعی در دسترس قرار دارد.
براساس آمارها، تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد كه طرح نظام ارجاع و تشكیل پرونده الكترونیك برای همه این افراد بیمه شده را از حدود دو سال پیش تابحال به اجرا گذاشته شده است.
اجتمام ** 7268 ** 1418
تنظیم: مهناز بیرانوند ** ناشر: مریم برزآبادی


1396/11/08
13:29:39
5.0 / 5
2627
تگهای خبر: بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
کادایف kadaif

کادایف kadaif