کادایف

جعل مهر پزشكان برای نسخه كردن داروهای گران

جعل مهر پزشكان برای نسخه كردن داروهای گران

به گزارش كادایف معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشكی با اشاره به سوء استفاده از مُهر پزشكان جهت نسخه كردن برخی داروهای گران قیمت و وارداتی، اظهار داشت: جهت پیشگیری از این موضوع، تا آخر امسال همه پزشكان به امضای الكترونیك دسترسی خواهند داشت.


به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، دكتر محمد جهانگیری درباره پزشكانی كه برخی داروهای وارداتی گران قیمت را نسخه می كنند، اظهار داشت: تقریباً در هر روز ۳ الی ۴ نامه را ارجاع می دهم كه پزشكان به ما اطلاع رسانی كردند كه از مهرشان سوء استفاده شده است و ما این مورد را هم از نظر قضایی و هم در حوزه وزارتی پیگیری می نماییم.
وی اظهار داشت: ساخت یك مُهر كار سختی نیست و كسانی كه بخواهند سوء استفاده كنند، اساسا از مهر پزشكان هم سوء استفاده می نمایند.

امضای الكترونیك برای همه پزشكان تا آخر امسال
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشكی درباره اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از جعل مُهر پزشكان، افزود: ما برای پیشگیری از جعل مهر پزشكان اقدام به ایجاد امضای الكترونیك برای همه پزشكان كرده ایم كه این مورد در حال انجام می باشد و تا آخر سال تمام پزشكان به امضای الكترونیك دسترسی خواهند داشت و می توانند نسخه الكترونیك تجویز و امضا كنند.
وی كه در یك برنامه تلویزیونی صحبت می كرد، اظهار داشت: هم اكنون در تمام مراكز ملكی تامین اجتماعی همه نسخه ها به صورت الكترونیك امضا می شود و دیگر امضای دستی وجود ندارد و بنابراین این سیستم كاملاً امن است.



1398/06/12
14:54:16
5.0 / 5
1547
تگهای خبر: پزشك , دارو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif