کادایف

برگزاری موفقیت آمیز اجلاس 66 وزرای بهداشت كشورهای مدیترانه شرقی در تهران

برگزاری موفقیت آمیز اجلاس 66 وزرای بهداشت كشورهای مدیترانه شرقی در تهران

به گزارش كادایف مدیركل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از برگزاری موفقیت آمیز شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه امرو در تهران ابراز رضایت كرد.


به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، دكتر احمد المنظری اظهار نمود: خوشحالم كه با مدیریت خیلی خوب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و مجموعه وزارت بهداشت، این اجلاس با كار ویژه مسؤلان ایرانی به خوبی برگزار گردید و همه شركت كنندگان در این اجلاس از لحظه ورود تا خروج، از نحوه برگزاری اجلاس، رضایت كامل داشتند.
بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، المنظری تصریح كرد: گواه خیلی خوب برای سیستم بهداشتی و درمانی و فوریت های پزشكی، اتفاقی بود كه برای دو نفر از همكاران ما در سازمان جهانی بهداشت در تهران رخ داد كه گرفتار مشكلات پزشكی و قلبی شدند و سیستم نظام بهداشتی ایران به قدری سریع و كارا به این افراد رسیدگی كرد كه در حد بالاترین استانداردهای بین المللی بود؛ ازاین رو سیستم ایران بسیار كارا و اثرگذار است.
گفتنی است، شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت كشورهای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از 22 تا 25 مهرماه به میزبانی تهران برگزار گردید و دوره بعدی این اجلاس به میزبانی مصر برگزار می شود.



1398/07/26
18:36:55
5.0 / 5
1545
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , بهداشت , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif