کادایف

تاكید پژوهشگران بر تاثیر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسك در پیش گیری از مبتلاشدن به كووید 19

تاكید پژوهشگران بر تاثیر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسك در پیش گیری از مبتلاشدن به كووید 19

كادایف: شواهد بدست آمده تایید كننده تاثیر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسك و محافظت از چشم ها در پیش گیری از خطر مبتلاشدن به بیماری كووید 19 است.


به گزارش کادایف به نقل از ایسنا، بررسی جامع شواهد موجود حاکی از آنست رعایت فاصله دو متری یا بیشتر از انتقال فرد به فرد بیماری کووید 19 پیشگیری می کند.
همین طور این تیم تحقیقاتی بین المللی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک و حفاظت از چشم ها در کاهش خطر مبتلاشدن به بیماری کووید 19 موثر است، اظهار داشتند: رعایت فاصله گذاری اجتماعی به کاهش قابل توجه موارد مبتلاشدن به این بیماری کمک کرده است.
بگفته پژوهشگران شواهدی که بطور مستقیم تایید کننده رعایت این موارد و پیش گیری از مبتلاشدن به بیماری کووید 19 باشد وجود ندارد، اما استفاده از ماسک در زمان حضور در اجتماعات و همین طور مجهز بودن به ماسک های N95 یا دیگر ماسک های مشابه بیش از دیگر انواع ماسک ها افراد را در مقابل این بیماری مصون می سازد.
به گزارش کادایف به نقل از مدیکال اکسپرس، همین طور پژوهشگران تاکید نمودند بااینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حفاظت از چشم ها در پیش گیری از مبتلاشدن به بیماری کووید 19 موثر هستند، در مجموع هیچ یک از این موارد فرد را بطور کامل در مقابل بیماری مصون نمی سازد و لازم است افراد در رعایت موارد دیگر همچون شستشوی دست ها دقت داشته باشند.




منبع:

1399/03/13
13:18:31
5.0 / 5
1261
تگهای خبر: بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
کادایف kadaif

کادایف kadaif