کادایف

حال تزریق كنندگان واكسن ایرانی كرونا چطور است؟

حال تزریق كنندگان واكسن ایرانی كرونا چطور است؟

به گزارش کادایف عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا ضمن اشاره به حال عمومی سه نفر اول تزریق کننده واکسن ایرانی کرونا اظهار داشت: تزریق دوم واکسن پس از گذشت سه هفته از تزریق اول صورت خواهد گرفت.


دکتر پیام طبرسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: سه نفری که نهم دی ماه واکسن ایرانی کرونا به آنها تزریق شد، تا کنون حالشان خوب است و واکسن عوارضی برایشان نداشته است.
وی با اعلان اینکه فعلا واکسن برای همان سه نفر تزریق شده است، اضافه کرد: واکسن بر روی ۵۳ نفر دیگر که در فاز اول واکسن را دریافت می کنند، به تدریج تزریق خواهد شد و باید برای آنها تک تک مجوز دریافت نماییم. بعد از آن که هفت روز از تزریق واکسن در این سه نفر گذشت، نتایج بررسی شده و کمیته اخلاق نظر می دهد و سپس برای چهار نفر دیگر واکسن تزریق می شود.
طبرسی با اعلان اینکه تزریق دوم واکسن پس از گذشت سه هفته از تزریق اول صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: بدین سبب برمبنای پروتکل ها پیش می رویم.
به گزارش کادایف به نقل از ایسنا، در روز سه شنبه نهم دی ماه ۱۳۹۹، نخستین فاز مطالعه انسانی تزریق واکسن ایرانی کرونا شروع شد و این واکسن برای سه نفر تزریق شد. بدین سبب طبق گفته ها فردا یعنی در ۱۶ دی ماه و با گذشت هفت روز از تزریق واکسن و بررسی نتایج آن، تزریق برای چهار نفر داوطلب دیگر صورت خواهد گرفت.
گفتنی است که طیبه مخبر_ دختر رئیس ستاد اجرائی فرمان امام، دکتر علی عسگری _معاون اجتماعی ستاد اجرائی فرمان امام و مهندس خلیلی_ مدیرعامل یکی از شرکت های زیر مجموعه ستاد اجرائی فرمان امام، سه نفری بودند که در فاز اول واکسن ایرانی کرونای را دریافت نمودند.




منبع:

1399/10/15
00:47:52
5.0 / 5
1259
تگهای خبر: كرونا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif