کادایف
رییس انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت ایران:

هر توریست سلامت ۳ برابر گردشگری عادی ارزآوری دارد

هر توریست سلامت ۳ برابر گردشگری عادی ارزآوری دارد

كادایف: رئیس انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت ایران اظهار داشت: هر توریست سلامت كه وارد كشور می شود، حداقل سه برابر یك توریست ارزآوری دارد و دو برابر آنها شغل در كشور بوجود می آورد.


محمد جهانگیری در گفتگو با ایسنا، اضافه كرد: گردشگری سلامت یكی از صنایع پیشرو در توسعه كشور است كه بعنوان یك صنعت بالادستی می تواند در تولید مشاغل دیگر بعنوان صنایع پشتیبان گردشگری و هم بعنوان یك راه تبادل فرهنگی بین ملت ها نقش ایفا كند.

وی با اشاره به حضور فعالان حوزه گردشگری سلامت در این نمایشگاه اظهار داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی٬ سازمان میراث فرهنگی٬ سازمان نظام پزشكی، وزارت امور خارجه و اتاق بازرگانی ایران بعنوان اعضای شورای راهبری گردشگری كشور، انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت ایران با حمایت شورای راهبری گردشگری كشور را برای معرفی عرضه دهندگان خدمات گردشگری سلامت ایران حمایت می كنند.

جهانگیری ادامه داد: این انجمن تعدادی از واحدهای نمونه ارائه خدمات گردشگری سلامت و برخی شركت های عرضه خدمات گردشگری را در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران گرد هم آورده و زیرساخت های كشور در این مورد در معرض دید عموم قرار گرفته است تا با جذب سرمایه و مخاطبان خدمات بهتری به گردشگران عرضه نماید.

وی اظهار داشت: انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت ایران پرتال ملی توریسم سلامت را بزودی راه اندازی می نماید. در این پرتال با هدف تسهیل گری و عرضه خدمات مطلوب به خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان حوزه گردشگری سلامت پرونده الكترونیكی ویژه بیماران و جامعه پزشكی تشكیل می گردد تا خدمات عرضه شده به مخاطبان رصد شده و پیگیری شود. خدمات این پورتال برای كلیه بیماران داخلی و خارجی قابل استفاده می باشد.




1396/11/04
15:14:23
5.0 / 5
2584
تگهای خبر: پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
کادایف kadaif

کادایف kadaif