کادایف
رییس سازمان حفاظت محیط زیست تاكید كرد

لزوم فرهنگسازی درباره ی مسئولیت اجتماعی در قبال محیط زیست

لزوم فرهنگسازی درباره ی مسئولیت اجتماعی در قبال محیط زیست

به گزارش کادایف، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: «شهید جمهور» همیشه در جلسات هیات دولت و سایر برنامه ها و جلسات کاری تاکید ویژه بر حل گره های ذهنی و کاری مردم داشتند.



به گزارش کادایف به نقل از ایسنا علی سلاجقه در جلسه بررسی بسته های تشویقی محیط زیست با همکاری سایر دستگاه های ذیربط که در سالن جلسات سازمان حفاظت محیط زیست برگزار گردید، اشاره کرد: درود و صلوات می فرستم بر روح و روان پاک شهدایی که در راه خدمت به مردم شهید شدند خصوصاً بر روح بلند رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت. رئیس محترم جمهوری همیشه در جلسات هیات دولت و سایر برنامه ها و جلسات کاری تاکید ویژه بر حل گره های ذهنی و کاری مردم داشتند و این مساله را به اعضای هیات دولت نیز تذکر می دادند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد: امروز تنفس و همه ابعاد زندگی ما به محیط زیست بستگی دارد اما متاسفانه یک ذهنیتی وجود دارد که برخی دستگاهها تصور می کنند یک تقابلی بین آنها و محیط زیست وجود دارد، در صورتیکه این یک توازن است.

سلاجقه افزود: در همه فعالیت ها به مسئولیت اجتماعی توجه شده است غیر از محیط زیست و باید برای این مساله فرهنگسازی داشته باشیم برای اینکه در تمامی فراز و نشیب های کشور نخستین نقطه ای که به آن لطمه وارد می شود، محیط زیست است و ما باید از این مساله جلوگیری نماییم.

در این نشست ایرج حشمتی - معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست- نیز با اشاره به این که سازمان محیط زیست با تمام توان درحال رفع مشکلات برای قرار گرفتن کشور در راه توسعه اقتصادی می باشد، افزود: توسعه اقتصادی و رشد اقتصادی دو مقوله متفاوت هستند و عمده اختلافات ما با سایر دستگاهها این است که آنها عمدتاً دنبال رشد هستند، در صورتیکه این مساله به تنهایی مشکلات کشور را حل نمی کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، در این نشست فرشاد مقیمی - معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران - اظهارکرد: مجموعه ما از مدتها پیش ۱۴ نهاد حاکمیتی را که بصورت مستقیم با مقوله تولید سروکار دارند را شناسایی کرد و رئیس جمهور شهید قبل از اتفاق افتادن این سانحه جانسوز دستور دادند تا در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، بتوانیم قسمتی از مشکلات حوزه تولید را در بخش صنعت به کمک این ۱۴ نهاد رفع نماییم.




1403/03/15
12:16:40
5.0 / 5
239
تگهای خبر: تولید , زندگی , گز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif