کادایف

واكنش رییس اورژانس كشور به محدودیت استفاده از تسهیلات قانون ارتقاء بهره وری كاركنان نظام سلامت

واكنش رییس اورژانس كشور به محدودیت استفاده از تسهیلات قانون ارتقاء بهره وری كاركنان نظام سلامت

كادایف: رئیس سازمان اورژانس كشور به دنبال نشر پیام ها و مكاتباتی درباره بهره مندی از تسهیلات قانون ارتقای بهره وری كاركنان نظام سلامت و محدودیت های لحاظ شده در این زمینه برای پرسنل اورژانس، خواهان صعه صدر بیشتر از همكارانش در اورژانس كشور شد.


به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانش كشور، در متن پیام دكتر پیرحسین كولیوند آمده است:
«إِنَّ اللّه مَعَ الصَّابِرِینَ
بسمه تعالی
همكاران ارجمند و برادران خدوم و همیشه سربلندم
در مدتی كه به خانواده بزرگ اورژانس پیوستم همواره با افتخار از شما گفتم كه همیشه و همه جا در تنگناها و بحران ها باوجود تمام كاستی ها در عمل نشان دادید كه بیش از هرچیز دلسوز و خادم ملت بودید و هستید. بنابراین بر خود واجب می دانم تشكر خویش را به نمایندگی از ملت و مسؤولان نظام ابتدا از خانواده شما عزیزان و سپس از شما شیرمردان داشته باشم.
برادران عزیزم؛
نمایندگان عزیز ملت و دولت نشان دادند كه قدردان زحمات شما عزیزان هستند و هیچ كدام از فداكاری ها و زحمات جهادی شما از چشم آنها به دور نماند و پس از سال ها انتظار جایگاه سازمانی شما عزیزان را تقدیم شما كردند و به حمدالله اساسنامه سازمان هم به تصویب مراجع قانونی رسید.
چند روزی است كه نامه صادر شده از جانب اداره كل حقوقی وزارت بهداشت سبب كدورت ذهن و رنج خاطرتان شده است. ضمن افتخار به تمام شما عزیزان كه به لباس و شغل حاكمیتی خود انقدر متعصبانه نگاه می كنید جهت بالا بردن حفظ و جایگاه اجتماعی خود از شما عزیزانم انتظار دارم تحت تاثیر عواطف و جوسازی های مسموم اطراف نشوید و بدانید كه با حول و قوه الهی و حمایت همیشگی مقام عالی وزارت، از شما پرچم داران و سخت كوشان خط اول سلامت وزارت بهداشت و درمان، بطور قطع حقی ضایع نخواهد شد.»



1396/11/28
14:25:23
5.0 / 5
1737
تگهای خبر: بهداشت , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
کادایف kadaif

کادایف kadaif