کادایف
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی

درمانگاه تامین اجتماعی كنگان شبانه روزی می گردد

درمانگاه تامین اجتماعی كنگان شبانه روزی می گردد

كادایف: بوشهر- وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: با عنایت به نیاز مردم كنگان و رجوع زیاد از مناطق همجوار به درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان، قرار شد این مركز درمانی در استان بوشهر شبانه روزی شود.


علی ربیعی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه بوعلی كنگان درگفت وگو با ایرنا اضافه كرد: دوشنبه شب در آیین انعقاد تفاهم نامه احداث بزرگترین مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی كارگری در جنوب استان بوشهر تصمیم گرفته شد تا شیفت های درمانگاه بوعلی كنگان اضافه شود.
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینكه برپایه گزارش های دریافتی میزان رجوع به این مركز در بعضی ماه ها به بیش از 120 هزار نفر می رسد تصریح كرد: تلاش خواهد شد با جذب پزشكان متخصص در این مركز درمانی بخشی از مشكلات سامان یابد.
نماینده مردم شهرستان های كنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با عنایت به رشد جمعیت بویژه جمعیت كارگری در شهرستان كنگان توسعه درمانگاه بوعلی ضروری می باشد.
سكینه الماسی اضافه كرد: اكنون شمار زیادی بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان كنگان هستند و افزایش كمی و كیفی خدمات به آنها ضروری می باشد.
وی تصریح كرد: در جلسه شب گذشته با وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و استاندار بوشهر، راه اندازی مركز صدمه های اجتماعی، توسعه مجموعه كارگری و مركز درمانی و افزایش نیرو در درمانگاه بوعلی قطعی شد.
فرماندار كنگان اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و رایزنی های مختلف یكی از مطالبات بحق مردم یعنی شبانه روزی شدن درمانگاه قطعی شده است.
فتح الله نوروزی اضافه كرد: با توسعه درمانگاه بوعلی میزان خدمات دهی به مردم بویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی افزایش خواهد یافت.
رئیس درمانگاه بوعلی كنگان اظهار داشت: در سال گذشته، 270 هزار نفر به پلی كلینیك بوعلی تامین اجتماعی كنگان رجوع و به طور متوسط ماهانه بیش از 22 هزار نفرخدمات دریافت نمودند.
علی ربانی اضافه كرد: با وجود شمار بالای رجوع كنندگان، كاركنان این درمانگاه، خدمات درمانی خوبی به مردم عرضه دادند.
وی خواهان افزایش نیرو و جذب متخصص در درمانگاه بوعلی كنگان شد.
شهرستان كنگان استان بوشهر با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 200 كیلومتری جنوب بوشهر واقع است و بخشی از طرح های توسعه ای میدان گازی پارس جنوبی (سایت پارس 2) در این شهرستان احداث شده است.
7208/6043**


1397/01/07
14:07:37
5.0 / 5
2121
تگهای خبر: خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
کادایف kadaif

کادایف kadaif