کادایف

خدمات مراكز طرف قرارداد تامین اجتماعی الكترونیكی می گردد

خدمات مراكز طرف قرارداد تامین اجتماعی الكترونیكی می گردد

كادایف: زنجان - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: امسال با فراهم شدن زیر ساخت های لازم با مراكز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان خدمات به رجوع كنندگان بصورت الكترونیكی عرضه می گردد.


علی محمدی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: سال قبل دفترچه بیمه در مراكز درمانی سازمان اجتماعی كشور حذف و بجای آن نسخه الكترونیكی جایگزین شده است.
وی اظهار نمود: با این اقدام، پرونده الكترونیكی برای رجوع كنندگان تشكیل شده كه روند ادامه درمان برای پزشك معالج بیش از گذشته تسهیل شده است.
محمدی، با اشاره به آمار نوبت دهی الكترونیكی مدیریت درمان از ابتدای سالجاری تا كنون اضافه كرد: دریافت نوبت با استفاده از سامانه USSD اپلكشن تلفن همراه مجانی بوده اما پذیرش های تلفنی گویا در 2 ماه گذشته همچنان 66 درصد موارد را به خود مختص كرده است.
وی، كاهش مراجعات شهروندان و بیمه شدگان، كاهش هزینه های زائد، تسهیل و تسریع در عرضه خدمات، دقت و سرعت عرضه خدمات، كاهش خطاهای عمد و غیر عمد و رضایتمندی بالای مراجعین را از مزایای استفاده از سیستمهای الكترونیكی ذكر كرد.
به گفته این مسئول، بیمه شدگان و شهروندان می توانند با استفاده از سامانه USSD و با كد دستوری *142# با استفاده از تلفن های همراه نسبت به دریافت نوبت از تمامی مراكز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان و كشور اقدام نمایند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا كنون پنج هزار نفر معادل 32 درصد از رجوع كنندگان به مراكز درمانی با استفاده از سامانه USSD كد دستوری از مراكز درمانی نوبت دریافت نمودند.
وی بیان كرد: بیش از 10 هزار نفر معادل 66 درصد هم در این مدت توانستند با استفاده از تلفن های گویا نوبت گرفته و بیش از 2 درصد هم بصورت اینترنتی نوبت دریافت كرده و برای مداوا به مراكز درمانی رجوع كردند.
محمدی اضافه كرد: ساعت های پیك دریافت نوبت از ساعت هفت الی 10 هر روز بامداد اعلام شده و بیمه شدگان زنجانی با دانلود و نصب اپلكیشن تامین از سایت www//dzanjan.tamin.ir به آسانی می توانند نوبت مورد نیاز خویش را از تمامی مراكز درمانی و تخصص ها در شیفت های بامداد و عصر و شب دریافت كنند.
وی تصریح كرد: كانال های نوبت دهی مراكز درمانی تامین اجتماعی استان از 2به 4 كانال افزایش یافته كه این مهم از برنامه های خدمات میز خدمت الكترونیكی و در جهت حقوق شهروندی است.
به گزارش كادایف به نقل از ایرنا، علاقمندان برای دریافت نوبت با استفاده از سایت اینترنتی هم با رجوع به نشانی nobat.dzanjan.tamin.ir اقدام نمایند.
7320/8068


1397/03/06
13:19:43
5.0 / 5
1711
تگهای خبر: خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
کادایف kadaif

کادایف kadaif