کادایف
شهردار یاسوج:

بیشتر سفرهای مردم كهگیلویه و بویراحمد برای درمان است

بیشتر سفرهای مردم كهگیلویه و بویراحمد برای درمان است

كادایف: شهردار یاسوج اظهار داشت: بیشتر سفرهای مردم كهگیلویه و بویراحمد به استانهای دیگر برای درمان است.


به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، نستهن مقدم در بازدید از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشكی یاسوج و بیمارستان آن اظهار داشت: اگر دنبال این باشیم كه مزیت های بیمارستان برجسته شود سبب برجسته شدن خدمات هم می گردد. امروز یكی از تهدیدات جامعه بشری، مشكلات قلبی و سكته قلبی است كه انتظار می رود جهت راه اندازی این بخش تلاش شود، مردم بر این باورند اگر برای سلامتشان تامین گردد راضی هستند.
مقدم اضافه كرد: امروز هزینه های درمان دغدغه مسئولان و مردم است باید تلاش نماییم كه نخبه های این استان بخشی از خدماتشان را به مردم استان خودشان عرضه دهند؛ اعتبارات استان جوابگو نیست اما با كمك مدیران شهری می توانیم كاری انجام دهیم چون كه بیشتر سفرهای مردم استان به استانهای دیگر برای درمان است و برای این مورد به سایر استان ها می روند و هزینه می كنند.
شهردار یاسوج تصریح كرد: بیمارستانی در نجف آباد داریم كه بناد داریم زودتر تجهیز شود. نباید به محدودیت ها چشم دوخته شود؛ با وجود اینكه سرعت آهو بیشتر از پلنگ است اما شكار می گردد چون به عقب نگاه می نماییم. باید برای بهداشت و درمان مردم تلاش نماییم و چاله و چوله ها را درست نماییم.
وی افزود: در ارتباط با جاده دسترسی، بر اساس گزارش های رسیده و بازدیدهای مكرر، پل چهارم بشار در هشت ماه گذشته پیشرفت فیزیكی خوبی داشته است، عرشه پل در قزوین در حال ساخت است. پنجشنبه بازدیدی از آن در قزوین خواهیم داشت و انتقال بخشی از عرشه را در دستور كار داریم.
شهردار یاسوج عنوان كرد: دغدغه بیمارستان با افتتاح این پل بر طرف می گردد و هم جاده دسترسی دیگری كلنگ زنی شده كه تا سه ماه دیگر زیر بار ترافیك می رود.
مقدم افزود: شهرداری مثل گذشته از اعتبارات ملی برخوردار نیست. شهرهای بالای صد هزار نفر اعتباراتی ندارد و جمعیت كمتر مد نظر است، امروز جمعیت شهر یاسوج بیش از ۲۰۰ هزار نفر است در حالیكه جمعیت رسمی ما ۱۳۴ هزار نفر است كه در مبحث الحاق مناطقی همچون اكبرآباد باید تلاش شود و حومه شهر هم سروسامان پیدا كند؛ رشد بی رویه سبب می گردد خدمات خوبی داده نشود.
وی تصریح كرد: در ابتدا كار شهر پاك را تولید كردیم كه یك طوفان ذهنی تولید كرد؛ انتظار داشتیم بخش درمان هم به این بخش وارد شود، سوال من این است كه آیا از حاضران كسی در جشنواره پاكسازی شهر شركت كرده است؟
شهردار یاسوج بیان كرد: باید به شهروندان آموزش لازم داده شود و تفكیك زباله ها آموزش داده شود؛ در مبحث پسماندها انتظار داریم زباله های عفونی اول بی خطرسازی شوند و بعد انتقال داده شوند. تا قبل از این ورودی بیمارستان فضای سبز بود و الان به سازه تبدیل گشته است انتظار داریم به مبحث سرانه فضای سبز در محیط بیمارستان توجه گردد.
شهردار یاسوج اضافه كرد: وضعیت فعلی مراكز درمانی زیبنده مردم ما نیست؛ كیفیت را باید مد نظر قرار دهیم و باید صدای رجوع كنندگان را بشنویم، شنیدن صدای رجوع كنندگان به مدیریت بیمارستان كمك می نماید.
مقدم افزود: برای فاضلاب بیمارستان در گذشته چندین مكاتبه انجام شده است، از كنار عرشه پل چهارم این فاضلاب انتقال داده می شود.
به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، در این دیدار كه در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشكی برگزار شد، رئیس بیمارستان امام سجاد به عرضه گزارشی از وضعیت این بیمارستان پرداخت.همچنین شهردار یاسوج در انتها این دیدار از بخش های مختلف بیمارستان بازدید كرد و با بیماران و رجوع كنندگان ملاقات و گفت وگو كرد.



1397/04/19
13:36:31
5.0 / 5
1600
تگهای خبر: پزشك , خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
کادایف kadaif

کادایف kadaif