کادایف
رئیس دانشگاه علوم پزشكی زاهدان:

موافقت اولیه برای افزایش 100 تخت بستری در خاش اخد شد

موافقت اولیه برای افزایش 100 تخت بستری در خاش اخد شد

كادایف: زاهدان - رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اظهار داشت: موافقت اولیه نهادهای ذیربط برای افزایش 100 تخت بستری در بیمارستان شهرستان خاش سیستان و بلوچستان دریافت شده است.


به گزارش كادایف به نقل از ایرنا دكتر سید محمد هاشمی شهری در سفر به شهرستان خاش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه كرد: توسعه مراكز سطح اول عرضه خدمات بهداشتی و درمانی و گسترش اقدامات پیشگیرانه نقش مهمی در ارتقاء شاخص های سلامت دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی زاهدان بیان كرد: بخش اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) خاش با 1490 متر مربع زیر بنا به سرعت در حال تجهیز است و با عنایت به نیاز مردم منطقه، تلاش می نماییم تا این بخش جدید در كوتاه ترین زمان ممكن راه اندازی شود.
وی افزود: مردم مهمترین معیار برای ارزیابی نحوه خدمت مدیران هستند و همه اعضاء تیم مدیریتی دانشگاه وظیفه دارند تا از تمام توان و ظرفیت خود برای صیانت از اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی استفاده كنند.
حمید الدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش هم اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید است بطوریكه از زمان اجرای این طرح هموطنان عزیز به علت ناتوانی در پرداخت هزینه بیمارستان به ما رجوع نمی كنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی زاهدان به منظور معارفه رئیس جدید شبكه بهداشت و درمان و بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی و دیدار با اقشار مردم و مسئولان و دیدار با دست اندركاران حوزه سلامت به شهرستان خاش سفر كرده است.
خاش در 185 كیلومتری جنوب زاهدان مركز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081


1397/08/11
02:35:56
5.0 / 5
1712
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif