کادایف

طرح تحول سلامت مورد اقبال مردم است

طرح تحول سلامت مورد اقبال مردم است

كادایف: رییس دانشگاه علوم پزشكی همدان اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت مورد اقبال تمامی مردم و كارشناسان قرار گرفته است و كاركنان درمان و مردم از این طرح منتفع شدند.


حبیب اله موسوی بهار روز دوشنبه در همایش گرامیداشت روز پرستار بیان كرد: رویكرد احداث اصلاح در سیستم سلامت، با استقبال مردم و كارشناسان این حوزه مواجه گردید و این طرح آثار مثبتی بر جا گذاشت.
رییس دانشگاه علوم پزشكی همدان درباره حرفه پرستاری اظهار داشت: بستگان بیمار بدون توجه به سن فرد محتضر تنها به سلامتی او می اندیشند و این نوع نگاه مسئولیت كادر درمان را بیشتر می كند.
موسوی بهار اضافه كرد: برای كاركنان بیمارستان خصوصاً پرستاران سن و سال و جایگاه فرد بیمار تفاوتی ندارد بلكه با خوشرویی به بیمار خدمت می كنند.
وی بیان كرد: وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشكی را همه بعنوان وزیری پُر كار شناخته بودند و اقدام وی در اجرای طرح تحول سلامت قابل تحسین بود.
رییس دانشگاه علوم پزشكی همدان اضافه كرد: دكتر نمكی باز مبنای كار خودرا بر تداوم اجرای طرح تحول سلامت قرار داده و ما این را به فال نیك می گیریم.

** مهاجرت پرستاران
رییس نظام پرستاری استان همدان باز اظهار داشت: پرستاران با هدف ارتقای شرایط زندگی خود در سال های اخیر دست به مهاجرت زدند كه این امر باید مورد توجه قرار گیرد.
هادی زرینی اضافه كرد: تابحال هشت پرستار از كادر درمان استان همدان جدا شده و به كشورهای دیگر مهاجرت كرده اند.
وی افزود: پرستاری در ایران در راه تخصصی شدن قرار دارد و در واقع بهترین پرستاران دنیا در شرایط غیر مطلوب قرار دارند بدین سبب مهاجرت با هدف ارتقای شرایط زندگی را انتخاب كردند.
رییس نظام پرستاری استان همدان بیان كرد: تبعیض در پرداخت كارانه دلسردی هایی را در این قشر به وجود آورده كه امید می رود عدالت در میزان و نحوه پرداخت ها تسری یابد.
زرینی اضافه كرد: وحدت رویه مثبتی برای قرار گرفتن حرفه پرستاری در زمره مشاغل سخت و زیان آور اتخاذ شده كه امید می رود نتیجه بخش باشد.
وی یادآوری كرد: مهمترین هدف جامعه پرستاری رضایتمندی بیماران است كه اولین ابزار در امتداد این هدف تقویت نیروی انسانی است.
رییس نظام پرستاری استان همدان با اشاره به اینكه میانگین وجود پرستار در كشور پایین تر از خاورمیانه است عنوان كرد: در استان همدان این میزان از سطح كشور باز پایین تر است كه این امر بر كیفیت ارائه خدمات باز تاثیر دارد.
7526/2087


1397/10/24
20:39:47
5.0 / 5
1584
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , تخصص , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif