کادایف
مدیركل دفتر مركزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران هشدار داد

سوءاستفاده شركت های سودجو از نام سازمان بیمه سلامت ایران

سوءاستفاده شركت های سودجو از نام سازمان بیمه سلامت ایران

كادایف: مدیر كل دفتر مركزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به سوء استفاده برخی افراد و شركت ها در كشور از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت ایران به مردم اخطار داد.


به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، محمد منتقمی راد اظهار داشت: افرادی سودجو با استفاده از تلفن یا فضای مجازی با وعده های واهی و غیر واقعی به مردم و گاها در قبال دریافت مبالغی تحت عنوان صدور كارت بیمه سلامت، اقدام به سود جویی می كنند.
وی اضافه كرد: خیلی از این افراد و شركت ها با دادن وعده های دروغین همچون عرضه بیمه تكمیلی به بیمه شدگان، عرضه بیمه مكمل دندانپزشكی، عرضه دفترچه بیمه یا كارت بیمه سلامت، داشتن قرارداد و پرداخت هزینه های آزمایشگاه، ویزیت پزشكان و داروخانه ها و هزینه های دارویی با احتساب حق بیمه به بیمه شدگان اقدام به اخاذی از مردم كرده و سبب سوء استفاده از نام این سازمان و خدشه دار شدن آن در منظر افكار عمومی می شوند.
منتقمی راد با تاكید بر اهمیت این مورد اظهار داشت: این گروه ها عده ای فرصت طلب و سودجو بوده كه تنها به دنبال اخاذی از هموطنان در جهت كسب منافع شخصی هستند. توجه به این نكته از آنجا لزوم دارد كه در این نوع ارتباطات زمانی كه شهروندان اعلام می كنند كه بیمه درمان پایه دارند، گاها تماس گیرنده تهدید می كند كه دفاتر بیمه درمان شهروندان را ابطال می كند.
وی تصریح كرد: سازمان بیمه سلامت ایران بعنوان بزرگ ترین سازمان بیمه گر درمان پایه كشور، هیچگاه برای بیمه كردن افراد از تماس تلفنی استفاده نكرده و هر گونه فراخوان عمومی با استفاده از سایت رسمی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس www. ihio. gov. ir و یا با استفاده از صدور پیام در رسانه های جمعی، اطلاع رسانی می گردد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران، مدیركل دفتر مركزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران از كلیه آحاد جامعه درخواست نمود كه در جهت پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضروری می باشد شهروندان حسب تكلیف قانونی خود در صورت مشاهده و برخورد با این افراد، با دریافت اطلاعات كامل از شركت ها و به منظور جلوگیری از روند غیرقانونی، مراتب را جهت پیگیری با استفاده از شماره تماس ۲۲۸۵۸۷۲۰ الی ۷ به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام كنند.



1396/11/02
13:58:22
5.0 / 5
1732
تگهای خبر: پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
کادایف kadaif

کادایف kadaif