کادایف

كمك و سرمایه گذاری10 هزار میلیارد ریالی خیران در حوزه سلامت

كمك و سرمایه گذاری10 هزار میلیارد ریالی خیران در حوزه سلامت

كادایف: بجنورد- معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اظهار داشت: مجمع خیران در اجرای طرح تحول سلامت 10 هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف این طرح كمك و سرمایه گزاری نموده اند.


به گزارش كادایف به نقل از ایرنا دكتر ابراهیم گلمكانی چهارشنبه در آیین افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بر مشاركت نیكوكاران در حوزه سلامت تصریح كرد و اظهار داشت: با عنایت به كمبود اعتبارات و بودجه در این حوزه باید از ظرفیت خیران در بخش های مختلف استفاده بیشتری كرد.
وی با اشاره به اینكه طرح تحول سلامت، انقلابی در این حوزه بوجود آورده است، اضافه كرد: اجرای آن همچنان با توان بیشتری ادامه می یابد و در این راستا تاكنون، جامعه پزشكی و سایر نیروهایی كه در این حرفه مشغول هستند از خود ایثارگری زیادی نشان داده اند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در بخش دیگری از سخنانش به كارانه های عقب افتاده كاركنان حوزه سلامت اشاره نمود و اظهار داشت: به صورت متوسط در مورد پرداختی های حوزه كارانه 15 ماه عقب هستیم.
وی اضافه كرد: اما وضعیت خراسان شمالی از نظر پرداختی ها نسبت به كشور بهتر است، این استان به صورت میانگین در مورد پرداختی ها 6 ماه عقب است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اظهار داشت: در استان خراسان شمالی فضای همدلی در حوزه سلامت وجود دارد كه در زمینه های مختلف جهش هایی داشته كه حتی در سطح كشور برتر بوده است.
13 طرح بهداشتی و درمانی به مناسبت هفتمین روز از گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی به بهره برداری رسید.
برای تكمیل این پروژه ها50 میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف و همینطور خیران سلامت هزینه شده است.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در كانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی 🆔 @IRNABOJNURD پیگیری كنید.
3007/6042/ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی


1396/11/18
13:00:33
5.0 / 5
2454
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
کادایف kadaif

کادایف kadaif