کادایف

افتتاح بیمارستان ۹ دی منظریه با حضور وزیر بهداشت

افتتاح بیمارستان ۹ دی منظریه با حضور وزیر بهداشت

كادایف: رئیس بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه اظهار داشت: بعد از ۲۶ سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشكی اصفهان قرار گرفت.


به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، امروز پنج شنبه دكتر سهرابی در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه واقع در شهرستان خمینی شهر با حضور وزیر بهداشت اظهار نمود: بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه دارای ۱۷۴ تخت خواب و در زمینی به مساحت ۵۴۱۹۶ مترمربع با زیربنای ۱۴۳۷۵ مترمربع در شمال شهرستان خمینی شهر و در منطقه منظریه واقع شده است.

وی با اشاره به اینكه طراحی این پروژه مربوط به سال ۱۳۷۰ است و در آغاز كار ۹۶ تخت خواب در این خصوص تهیه شد، اضافه كرد: در سال ۷۳ طرح اولیه بیمارستان در دو طبقه و در سال ۸۸ با در نظر گرفتن نیازهای مردم خمینی شهر و همینطور مردم غرب استان اصفهان تصمیم به تقویت اسكلت بیمارستان و گسترش فضا و خدمات آن و ارتقاء ۱۷۴ تخت خوابی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای درمانگاه های عمومی و تخصصی شامل اورژانس، زایشگاه، تصویربرداری، اندوسكوپی و سایر خدمات دیگر می باشد.

رئیس بیمارستان با اشاره به اینكه پس از ۲۶ سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشكی اصفهان قرار گرفت، اظهار داشت: هزینه راه اندازی این بیمارستان بسیار زیاد بود و پرسنل بیمارستان همزمان سه كار برنامه ریزی، اجرا و خرید تجهیزات را انجام می دادند.

سهرابی ادامه داد: یكی دیگر از مزایای این بیمارستان، افتتاح هتلینگ بیمارستان است كه علاوه بر مردم خمینی شهر، مردم اصفهان هم می توانند از این امكانات استفاده كنند.
امام جمعه شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: یكی از مواردی كه بعد از انقلاب دنبال شد مبحث سلامت جامعه بود زیرا در اوایل انقلاب پزشكان از پاكستان و هند داشتیم و این در شرایطی است كه اكنون ایران پزشك صادر می كند.
به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام عباس رحیمی امروز (پنج شنبه) در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی 9 دی منظریه كه با حضور ویر بهداشت افتتاح شد، اظهار نمود: بزرگ ترین كار در اسلام خدمت به مردم است و چه خدمتی بالاتر از اینكه خادم خلق الله باشیم.
وی اضافه كرد: از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی خواهان هستیم به منظور مرتفع ساختن نیازهای مردم خمینی شهر ردیف بودجه ای قرار دهد تا علاوه بر كمك خیران فعال شهرستان بیمارستانها و مراكز درمانی با كمك دولت در این شهرستان مجهز تر شوند.
امام جمعه مردم خمینی شهر با اشاره به اینكه مبحث بهداشت امری مهمی است كه باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد، اضافه كرد: برای نمونه چرا بر روی صیفی جات سم پاشیده می گردد مگر نظارت دقیقی بر این موارد صورت نمی گیرد؟!
رحیمی خاطرنشان كرد: استفاده از سموم باید منع شود و نظارت دقیق تری بر آنها صورت گیرد.
وی ادامه داد: در صورتی كه بهداشت و اصول اسلامی رعایت شود بطور قطع بیمار نخواهیم شد همانطور كه حضرت محمد(ص) می فرمایند: راس همه دردها پرخوری است و درمان آن پرهیزكردن است.



1396/12/04
11:39:35
5.0 / 5
1742
تگهای خبر: بهداشت , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
کادایف kadaif

کادایف kadaif