کادایف

استقرار پزشكان متخصص داخلی و عفونی در بیمارستان ریگان

استقرار پزشكان متخصص داخلی و عفونی در بیمارستان ریگان

كادایف: كرمان- همزمان با نزدیك شدن به ایام تعطیلات نوروزی و بمنظور خدمات رسانی مطلوبتر به مسافران این ایام 2پزشك متخصص داخلی و عفونی در بیمارستان32تختخوابی ریگان در شرق استان كرمان مستقر شدند.


فردین حشمتی مدیر بیمارستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اضافه كرد: با عنایت به پیگیریهای انجام گرفته ونزدیك شدن به ایام تعطیلات نوروزی 2 پزشك متخصص در شهرستان مستقر شد.
وی اضافه كرد: قرار گرفتن شهرستان ریگان در جاده ترانزیت ریگان چابهار راه اندازی بیمارستان این شهرستان را در دستور كار قرار داد.
مدیر بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان خاطرنشان كرد: به علت مشكلات زیر ساختی وتكمیل نبودن موتور خانه سیستم سرمایش وگرمایش سپتیك ؛ این بیمارستان در بخش درمانگاهی طی هفته به جز ایام تعطیل در دو شیفت بامداد و عصر به مردم خدمات رسانی می كند.
حشمتی با اشاره به اینكه بزودی بخش آزمایشگاهی بیمارستان راه اندازی خواهد شد، اضافه كرد: تا راه اندازی كامل بیمارستان شهرستان مراكز بهداشتی درمانی در شهرستان به اهالی ریگان خدمات رسانی انجام خواهند داد.
بیمارستان 32تختخوابی ریگان با زیر بنای 32هزار متر مربع در دو طبقه در شهرستان ریگان تولید شده است كه نیازمند تجهیز شدن است.
7442/ 5054


1396/12/10
17:27:16
5.0 / 5
1773
تگهای خبر: درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif