کادایف

علت انفجار در شركت فولاد هرمزگان نشت گاز اعلام گردید

علت انفجار در شركت فولاد هرمزگان نشت گاز اعلام گردید

كادایف: بندرعباس- مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شركت فولاد هرمزگان با اشاره به انفجار صورت گرفته در آزمایشگاه این شركت، اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته علت حادثه نشتی گاز در ساختمان آزمایشگاه بوده است.


به گزارش كادایف به نقل از ایرنا، علی اكبر محمود صالحی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح كرد: بر اثر این حادثه چند دیوار بیرونی ساختمان آزمایشگاه صدمه دیده، اما به ساختمان خود آزمایشگاه صدمه جدی وارد نشده است.
وی تصریح كرد: این حادثه در روند تولید شركت فولاد هرمزگان خللی تولید نكرده و تولید دركوره ها و خطوط ریخته گری این شركت طبق روال عادی در حال انجام می باشد.
صالحی خاطرنشان كرد: تعداد مصدومان این حادثه 4 نفر بودند كه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و بعد از انجام اقدامات درمانی، با وضعیت عمومی مناسب از بیمارستان مرخص شدند.
ساعت 15 و 18 دقیقه امروز چهارشنبه اول فروردین ماه، یكی از ساختمان های آزمایشگاه شركت فولاد هرمزگان دچار حریق شد.
تعداد مصدومان این حادثه از جانب اورژانش هرمزگان 7 نفر اعلام گردید كه 3 نفر آنها در محل مداوا و4 نفر به بیمارستان منتقل شدند.
فولاد هرمزگان دومین كارخانه بزرگ تولید فولاد كشور، در كنار خلیج فارس در زمینی به مساحت 95 هكتار در 13 كیلومتری غرب شهر بندرعباس و در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس واقع شده است.
فولادهای تولیدی در شركت فولاد هرمزگان بیشتر فولادهای كربنی برای كاربرد رول و ورق به صورت نورد گرم و سرد است.
شركت فولاد هرمزگان دارای ظرفیت اسمی 1.5 میلیون تن تختال(اسلب) به ضخامت 200 و 250 میلی متر، عرض 900 تا 2000 میلی متر و طول 6000 تا 12000 میلی متر است.
همچنین این شركت قادر به تولید محصولات میانی از قبیل یك میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی در سال، 90 هزار تن آهك در سال، 7500 نرمال متر مكعب اكسیژن بر ساعت، 18هزار نرمال متر مكعب بر ساعت نیتروژن و 120 نرمال متر مكعب بر ساعت آرگون است.
7198/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در كانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینك جستجو كانال: كادایفbandarabas@
*ایمیل: كادایف.hormozgan@yahoo.com


1397/01/02
11:45:37
5.0 / 5
1762
تگهای خبر: بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
کادایف kadaif

کادایف kadaif