کادایف

موهبتی: باید نیروی انسانی ماهر را تكریم كرد

موهبتی: باید نیروی انسانی ماهر را تكریم كرد

كادایف: تهران - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: 80 درصد منابع ملی و تولید ثروت در كشورهای توسعه یافته نتیجه نیروی انسانی است؛ ازاین رو نیروی انسانی خلاق، ماهر، متخصص، متفكر و تولید كننده ثروت را باید تكریم كرد و از دست نداد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان بیمه سلامت ایران، طاهر موهبتی در جمع مدیران و كاركنان شركت آتیه سازان حافظ همینطور با رد برخی اظهارات كه وضعیت را خوب نمی دانند، اینگونه اظهار نمود كه وضعیت برای خدمت خوب است و باید قدر آن را دانست.
موهبتی تصریح كرد: با قوت، قدرت، همدلی، همراهی، رفاقت و مهربانی كارهای بسیاری می توان انجام داد. مهم، تولید انگیزه است.
وی با اشاره به اینكه فلسفه وجودی بیمه مشتری مداری است، خطاب به مدیران اظهار داشت: اگر برنامه محوری، تكریم نیروی انسانی و مشتری مداری رعایت شود، كارنامه خوبی را رقم خواهید زد. با شركای كاری و مشتری حرف بزنید و در تكریم ارباب رجوع پیشتاز باشید و از پرسنلی كه باعث اعتلای مجموعه می شوند قدردانی كنید.
وی با تاكید بر پرارزش بودن مدیریت در شرایط بحرانی، ادامه داد: حتما باید برنامه محور باشیم، مدیریت هزینه نماییم و از تك محصولی خارج شویم؛ اگر امروز از این فرصت استفاده نشود چه بسا این فرصت ها تبدیل به تهدید می گردد.

**هزینه كرد بیمه سلامت ایران بر مبنای سقف اعتبارات است
رئیس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت همینطور دربخش دیگری از سخنانش تصریح كرد: هزینه كرد این سازمان برپایه سقف اعتبارات خواهد بود.
وی افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه، هزینه بیش از اعتبار پیش بینی شده به معنای تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.
رئیس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینكه امسال 9 هدف كلی برای سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته شده است كه هر ماه مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت، اظهاركرد: 40 درصد از پرداختی های سازمان به مدیران با این نگاه خواهد بود و انتظار می رود سایر بخش های سازمان هم این اقدام را انجام دهند.
محمد جواد كبیر، مدیرعامل سابق بیمه سلامت ایران در سال قبل اظهار داشته بود: طبق برآوردهای ما هشت میلیون و 200 هزار نفر از جمعیتی كه تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند كمتر از یك میلیون و 200 هزار تومان درآمد دارند.
اجتمام** 7329 ** 1776


1397/01/27
16:18:00
5.0 / 5
3052
تگهای خبر: سلامت , مشتری , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif