کادایف
با حضور وزیر بهداشت

برترین مركز درمانی فوق تخصصی ویژه بانوان به بهره برداری رسید

برترین مركز درمانی فوق تخصصی ویژه بانوان به بهره برداری رسید

كادایف: كرج - برترین مركز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی جامع زنان كشور عصر چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در كرج به بهره برداری رسید.


به گزارش كادایف به نقل از ایرنا، این مركز آموزشی و درمانی با 400 تخت بیمارستانی و با اعتباری بالغ بر 150 هزار میلیون ریال در بیمارستان كمالی كرج به بهره برداری رسیده و همه كاركنان آنها بانوان هستند.
نخستین آزمایشگاه جامع كشور با همكاری مشترك ایران و تركیه هم در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به استان البرز در بیمارستان امام علی (ع) كرج به بهره برداری رسید.
به گزارش كادایف به نقل از ایرنا، این طرح بزرگ درمانی با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیون ریال به بهره برداری رسیده و برای 150 نفر شغل بوجود آورده است.
سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: گشایش این پروژه از اقدامات ویژه ای است كه در استان البرز و با همكاری تركیه صورت گرفته است و می تواند تحولی اساسی در نظام آزمایشگاهی كشور تولید كند.
همزمان با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در كرج 764 پروژه بهداشتی درمانی راه اندازی شد.
764 طرح درمانی كشورباحضور وزیر بهداشت در كرج همزمان راه اندازی شد
به گزارش كادایف به نقل از ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی روز چهارشنبه در سفر به استان البرز ضمن بازدید از چند مركز درمانی و بهداشتی البرز، در مراسم افتتاح همزمان 764 پروژه حضور یافت و تعدادی از طرح های درمانی در كیش، بندرعباس، شهركرد و جهرم را به صورت نمادین با استفاده از ویدئو كنفرانس افتتاح نمود.
مهمترین این پروژه ها 21 طرح خانه بهداشت، 6 طرح پایگاه سلامت، 4 طرح مركز جامع سلامت، 6 طرح مركز بهداشتی، 5 مركز پیش بیمارستانی و بقیه سایر طرح های بهداشتی و درمانی بوده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت وعلوم پزشكی دراستان البرز احداث و راه اندازی مركز شیمی درمانی اطفال و تالاسمی در مجتمع پزشكی ودرمانی امام علی (ع) با مساحت 360 متر مربع و با اعتبار 340 میلیون ریال، احداث و راه اندازی مركز جامع زنان كمالی به مساحت یكهزارو متر مربع با اعتبار 150 میلیاردریال و 160 تخت به بهره برداری رسید.
احداث و راه اندازی پایگاه اورژانس خیرساز با مساحت 120 متر مربع و اعتبار یك میلیاردو 600 میلیون ریال، احداث و راه اندازی 4مركز سی تی اسكن و آنژیوگرافی درمركز درمانی شهید رجایی، افتتاح مركز سی تی اسكن بیمارستان امام حسن مجتبی(ع )، امام حسین (ع) و شریعتی و افتتاح پایگاه جدید اورژانس با هزینه یك میلیارد و 600 میلیون ریال، ازدیگر طرح های افتتاح شده دراستان البرزاست.
1535/7411


1397/02/05
19:46:22
5.0 / 5
1779
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
کادایف kadaif

کادایف kadaif