کادایف

امكانات رفاهی كوی كوثر اراك تامین گردد

امكانات رفاهی كوی كوثر اراك تامین گردد

كادایف: اراك - نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: امكانات بهداشتی و رفاهی كوی كوثر اراك باید آسایش ساكنان این منطقه توسط مسئولان تامین گردد.


علی اكبر كریمی شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشكلات كوی كوثر اراك كه با حضور مسئولان استانی استان مركزی برگزار شد، اضافه كرد: با عنایت به اینكه افق جمعیتی این منطقه در آینده 20 هزار نفر است می طلبد زیر ساخت های رفاهی، بهداشتی و امنیتی آن متناسب با ظرفیت جمعیتی افزایش یابد.
وی ادامه داد: دانش آموزان كوی كوثر اراك به علت تكمیل نبودن فضای آموزشی این منطقه باید برای ادامه تحصیل به مدارس مركز شهر اراك رجوع كنند كه این مهم مشكلاتی را برای مردم دارد و نیاز است تكمیل فضای آموزشی این منطقه در دستور كار مسئولان استانی قرار گیرد.
نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نبود ظرفیت حمل نقل عمومی مناسب، تكمیل نبودن مسجد و نبود فضای ورزشی در كوی كوثر اراك از دیگر مشكلات این منطقه است.
كریمی تصریح كرد: تولید فضای سبز و پارك در منطقه كوثر اراك متناسب با ظرفیت جمعیتی این منطقه و تولید فضای بهداشتی از دیگر مشكلات كوی كوثر این شهرستان است.
استان مركزی هفت كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد كه 2 كرسی آن متعلق به اراك، كمیجان و خنداب است.
1955/6013/


1397/04/01
12:31:46
5.0 / 5
1684
تگهای خبر: بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif