کادایف
كمیسیون فرهنگی تصویب كرد

تكلیف وزارتخانه های علوم، بهداشت و دانشگاه ها برای پرداخت كمك رهن مسكن به دانشجویان متاهل

تكلیف وزارتخانه های علوم، بهداشت و دانشگاه ها برای پرداخت كمك رهن مسكن به دانشجویان متاهل

كادایف: سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس از تكلیف وزارتخانه های علوم، بهداشت و دانشگاه ها برای اختصاص كمك رهن مسكن به دانشجویان متاهل با اولویت دانشجویان دارای فرزند آگاهی داد.


حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: در جلسه پس از ظهر امروز كمیسیون ماده ۸ طرح جمعیت و تعالی خانواده تصویب گردید. این ماده دو تكلیف جدید برای دستگاه های اجرایی تعیین كرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس اضافه كرد: برمبنای مصوبه دولت مكلف است از محل فروش املاك و اموال مازاد وزارتخانه های علوم و بهداشت به دانشجویان متاهل با اولویت دانشجویان متاهل دارای فرزند، كمك رهن مسكن اختصاص دهد. همین طور برمبنای مصوبه دیگر كمیسیون یك درصد از اعتبارات تملك دارایی های وزارتخانه های علوم و بهداشت و دانشگاه ها برای كمك رهن مسكن دانشجویان متاهل با اولویت دانشجویان متاهل دارای فرزند اختصاص می یابد.
وی از حضور و ارائه گزارش توسط سرپرست سازمان سینمایی و دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در كمیته فرهنگ و رسانه كمیسیون فرهنگی مجلس سخن گفت و اضافه كرد: آقایان انتظامی و داروغه زاده با حضور در نشست كمیته فرهنگ از روند برگزاری جشنواره سی و هفتم فیلم فجر گزارش دادند. بر طبق این گزارش نرخ بلیط جشنواره همان ۱۲ هزار تومان سال قبل است. همین طور تا این لحظه در شهر تهران ۳۰۰ هزار قطعه بلیط فیلم فجر فروخته شده است.
آزادیخواه افزود: در مراكز استان ها ۷-۸ سالن سینما با مدیریت مدیران كل وزارت ارشاد اختصاص خواهد یافت همین طور در جشنواره امسال با موضوعات دفاع مقدس، منافقان، مبارزه با تروریسم، اجتماعی و طنز فیلم های مختلفی ایجاد می شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس از حضور پررنگ فیلم اولی ها با رویكرد ۴۰ سالگی انقلاب سخن گفت.

خبرنگار: هادی فرهنگ زاد
دبیر: محمد نوراللهی


1397/11/01
14:07:22
5.0 / 5
1596
تگهای خبر: بهداشت , دارو , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
کادایف kadaif

کادایف kadaif