کادایف

شانزدهمین كنگره بین المللی جراحان دهان، فك و صورت ایران برگزار می گردد

شانزدهمین كنگره بین المللی جراحان دهان، فك و صورت ایران برگزار می گردد

كادایف: شانزدهیمن كنگره بین المللی جراحان دهان، فك و صورت ایران با شعار ˮ افق های نو، چشم اندازهای جدیدˮ ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه برگزار می گردد.


به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، دكتر امیر كبیری - مدیر اجرایی این كنگره با اشاره به اینكه شانزدهیمن كنگره بین المللی جراحان دهان، فك و صورت ایران ۲۴ تا ۲۷ بهمن به همت انجمن جراحان دهان فك و صورت ایران در هتل المپیك برگزار می شود، اظهار داشت: همزمان با این كنگره، هشتمین همایش ایمپلنت خلیج فارس و ششمین سمپوزیوم محققین جوان هم عرضه می گردد.
وی با اشاره به اینكه محورهای متعددی در عرصه جراحی های دهان، فك و صورت همچون تروما و شكستگی و درمان های نوین آن، چشم انداز جدید در درمان ضایعات پاتولوژیك و كانسر، بازسازی و درمان های reconstructive در ناحیه صورت و برنامه ریزی دیژیتال و اجرای درمان با استفاده از تكنولوژی های جدید در درمان های این ناحیه، درمان اختلالات مادرزادی همچون شكاف لب و كام همینطور درمان ناهنجاری اسكلتی رشدی - تكاملی و جراحی های ارتوگناتیك، جراحی و فرآیندهای جانبی در درمان های زیبایی ناحیه صورت و بینی و پلك و... ، جراحی های پیشرفته دهان و ایمپلنت و خیلی از موضوعات دیگر طی برگزاری كنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. اظهار نمود: سمپوزیوم ایمپلنت همچون برنامه های این كنگره است كه در آن Digital implantology، Contraversies in implant dentistry و... مورد بررسی قرار می گیرند.
مدیر اجرایی این كنگره ادامه داد: علاوه بر اساتید برجسته كشورمان، مهمانانی از كشورهای اسپانیا، آمریكا، هند، استرالیا، چین، تركیه، بلژیك، آلمان و... حضور خواهند یافت و همینطور تعدادی از اساتید برجسته بین المللی این عرصه به صورت ویدئو كنفرانس با كنگره در ارتباط خواهند بود.
وی خاطرنشان كرد: بدلیل محدودیت ورود سخنرانان آمریكایی شرایط جهت برگزاری سخنرانی آنلاین همراه با پرسش و پاسخ در سه روز اول برنامه ریزی شده كه در این راستا از اساتید بین المللی شاخص جهت عرضه مطلب دعوت شده است كه بعضی از این افراد با ارسال پیام متنی و ویدیویی، آمادگی و تقدیر خویش را اعلام نموده اند.
بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این كنگره، كبیری با اشاره به اینكه این كنگره برای شركت كنندگان دارای امتیاز بازآموزی است، اضافه كرد: كنگره در چهار روز كامل از ساعت ۸: ۳۰ تا۲۰: ۳۰ برنامه های متنوع عرضه می كند.
مدیر اجرایی این كنگره با اشاره به اینكه برای نخستین بار ثبت نام كنگره به صورت كامل و هم ارسال مقالات به طور آنلاین بوده است، اظهار داشت: داوری مقالات هم بصورت كاملا Blind و بیطرفانه بصورت آنلاین انجام شده و مقالات انتخابی بر اساس امتیاز آن در میان داوران به تصویب رسیده اند.
وی خاطرنشان كرد: همزمان با برگزاری كنگره و سمپوزیوم ها، كارگاه های مختلف كاربردی و جراحی های زنده مختلف در زمان كنگره برگزار می گردد كه معمولا با استقبال زیاد شركت ها و شركت كننده ها مواجه می گردد.
كبیری اظهار نمود: همزمان با برگزاری كنگره و عرضه مطالب علمی، نمایشگاه تجهیزات پزشكی و دندانپزشكی در چهار سالن در مجاورت سالن كنگره برپا خواهد شد كه در این نمایشگاه شركت های فعال در عرصه تجهیزات پزشكی و دندانپزشكی در رابطه با جراحی دهان و فك و صورت و ایمپلنت حضور یافته اند.



1396/10/23
23:28:10
5.0 / 5
1978
تگهای خبر: پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif