کادایف
استاندار هرمزگان

پشتیبانی از معلولان در اولویت اجرایی مدیریت استان است

پشتیبانی از معلولان در اولویت اجرایی مدیریت استان است

كادایف: استاندار هرمزگان اظهار داشت: جامعه معلولان هرمزگان همچون سایر نقاط كشور توانسته اند توانایی های خودرا در حوزه های مختلف نشان دهد و پشتیبانی از این قشر، از اولویت های مهم مدیریت عالی و اجرایی استان است.


به گزارش كادایف به نقل از ایرنا، فریدون همتی روز دوشنبه با صدور پیامی ضمن تبریك 12 آذر روز جهانی معلولان اضافه كرد: مجموعه مدیریت عالی هرمزگان تلاش می كنند كه خواسته های به حق معلولان این استان را جامه عمل بپوشانند و شرایط بهتر و مناسب تری را جهت زندگی این قشر فراهم آورند.
وی بیان داشت: مناسب سازی محیط شهری، استخدام در ادارات و دستگاه های اجرایی، اجرای طرح های كارآفرینی و اختصاص بسته های حمایتی ویژه در حوزه نیازهای درمانی و پزشكی از حقوق قانونی جامعه معلولان است كه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا شرایط بهتری جهت زندگی آنها در جامعه فراهم گردد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: معلولان از توانایی های متعددی برخوردار می باشد و توانسته اند آنرا در عرصه های مختلف به منصه ظهور برسانند و به همگان نشان دهند كه با قدرت اراده می توان هر نوع محدودیتی را از بین برداشت.
همتی اظهار داشت: روز جهانی معلولان فرصت مناسبی است تا بتوانیم از جنبه های مختلفی به این سوژه مهم و توانایی ها و نیازهای این قشر از جامعه بپردازیم.
29 هزار و 744 نفر درهرمزگان معلول هستند كه 62 درصد از جامعه هدف بهزیستی را شامل می شوند.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران 12 آذرماه بعنوان روز جهانی معلولان نامگذاری شده است.
7195/2094


1397/09/12
13:55:41
5.0 / 5
2172
تگهای خبر: پزشك , توانایی , درمان , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif