کادایف

پرسنل درمانی خط مقدم مبارزه با كرونا پرسشنامه استرس كرونا را تكمیل كنند

پرسنل درمانی خط مقدم مبارزه با كرونا پرسشنامه استرس كرونا را تكمیل كنند

به گزارش كادایف اداره مشاوره و سلامت روان اداره كل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از همه پزشكان، پرستاران، بهیاران، كاركنان بهداشتی و همه دانشجویان اینترن و دستیارانی كه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در خط مقدم مبارزه با ویروس كرونا هستند، درخواست نمود ˮپرسشنامه استرس كروناˮ را تكمیل كنند.


به گزارش كادایف به نقل از ایسنا، در روزهایی كه با بی میلی و برخلاف عادت روزانه در خانه مانده ایم تا زنجیره انتقال ویروس كرونا قطع شود، خیلی از پرسنل بهداشت و درمان كشورمان، شجاعانه درحال خدمت رسانی و مقابله رودررو و نزدیك با بیماری ویروس كرونا هستند.
اداره مشاوره و سلامت روان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با هدف ترسیم نیمرخ عوامل استرس آور و مهمترین مشكلات روانشناختی همه پرسنل درمانی كشور كه در خط مقدم مبارزه با ویروس كرونا هستند، مبادرت به طراحی "پرسشنامه استرس كرونا" كرده است.
براین اساس از همه پزشكان، پرستاران، بهیاران، كاركنان بهداشتی و دانشجویان اینترن و دستیارانی كه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم عاشقانه و فداكارانه مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس كرونا هستند، دعوت شده است تا با صرف وقتی كوتاه این پرسشنامه را تكمیل كنند.
به گزارش وبدا، گفتنی است این پرسشنامه مخصوص افرادی است كه در چارچوب كادر درمانی یا پشتیبانی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در حال مبارزه با ویروس كرونا هستند و دیگر پرسنل بهداشتی، درمانی كشور احتیاج به پر كردن این پرسشنامه ندارد.
لطفا برای تكمیل "پرسشنامه استرس كرونا" اینجا كلیك كنید.



1399/01/10
13:44:31
5.0 / 5
1921
تگهای خبر: بهداشت , بیماری , پزشك , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
کادایف kadaif

کادایف kadaif